| ]
Buzz It

Kebaikan Air Alkali



Ketahuilah cara terbaik untuk membuang sisa organic dari badan dengan hanya menggunakan Air Alkali...

Secara purata setiap insan mempunyai 5 hingga 10 pound bahan buangan dalam badan yg perlu dikeluarkan.Anda tentu tahu kepentingan air kepada kehidupan. Badan manusia terdiri dari 70% Air, Darah lebih 80%, Otak lebih 75% dan Hati 95%. Kebanyakan dari proses penting dalam badan bergantung kepada air. Dan kita akan belajar lebih lagi tentang kepentingan air kepada badan, Tanpa air kita akan mati. Manusia hanya dapat bertahan kurang dari seminggu tanpa air.

Anda mungkin tidak tahu setiap yang kita makan mempunyai kesan yang drastic kepada badan dan pH badan kita. Sesetengah makanan kita berasid, sesetengah lagi beralkali. Kesemuanya akan meninggalkan kumuhan berasid, melainkan kita flush kan ia keluar dengan Air Alkali, ia akan bertambah sebagai deposit.

Apa Itu Air Alkali
Ramai yg tidak hiraukan apa yang mereka makan. Walau ada yang endah pun mungkin anda hanya makan buah dan sayur seperti jenis vegetarian. Tetapi anda juga masih makan makanan segera atau pun masih minum air berkarbonat setiap hari. Pengamal diet pula terlalu berhati-hati dengan makanan berkarbohidrat……

Meminum banyak air alkali bukan sahaja membantu penghadaman, tetapi juga membantu menyingkirkan toksin yg terkumpul dalam usus yang juga penyebab penyakit. Anda akan mula merasa kelainan dari luar dan dalam.

Kunci utama kepada proses ini adalah air. Seperti sungai yang memerlukan air mengalir, begitu juga usus. Lebih banyak air yang diserap maka lebih banyaklah radikal bebas yang dineutralkan, lebih banyak toksin yg dibuang dari system badan.

Dengan Produk Zyrcon ini, saiz molekul air yg lebih halus dan beralkali bergabung untuk menjadikan Air Alkali sebagai air terbaik untuk menyahhidrat badan dan mengawal acidosis.

Antara Kebaikan Air Alkali
Air Alkali telah terbukti lebih efektif dari air biasa untuk menyahkan kumuhan asid dalam badan yang  boleh menyebabkan Toxemia - punca segala  penyakit degeneratif seperti kanser.

Air Alkali  juga mempunyai lebih enam kali kuasa menghidrat dari air biasa disebabkan oleh kelompok air yang kecil. Keadaan ini memboleh air diserap lebih mudah dan dalam dan mampu menghidratkan semua sel badan. Selain dari rasanya yang lebih sedap dari air paip.

Air Alkali  mempunyai banyak kebaikan untuk kesihatan  seperti memperlahankan proses penuaan,memberikan lebih tenaga, dan membantu anda menyahkan toksik dalam badan.


Bagaimana untuk mendapatkan air alkali.
Okay pada kali ini saya akan cuba kongsikan dengan anda,bagaimana untuk mendapatkan sumber air alkali.Terdapat banyak produk dipasaran yang boleh menghasilkan air alkali ni.Antara yang terkini ialah Produk Zyrcon Water Stick dan Zyrcon Water Filter System.Dengan hanya memasukkan Zyrcon Water Stick ini kedalam mana-mana air mineral biasa selama 45 minit....air tersebut akan menjadi air alkali.Kesihatan yang sempurna bermula dari usus yang bersih dan pembersihan bermula dengan Air Alkali.
Produk Zyrcon ini juga telah diuji telah mendapat beberapa anugerah serta sijil pengiktirafan dan antara yang paling penting ianya telah mendapat sijil Halal dari jabatan yang berkaitan.

Bagi yang mementingkan kesihatan seisi keluarga...secara peribadi saya amat mencadangkan produk MyZyrcon ini.Belum cuba belum tahu...dengan harga yang amat berpatutan...anda juga berpeluang untuk menjana pendapatan tambahan.So...think about it...!!


Related Posts with Thumbnails