| ]
Buzz It

 

Testimoni MyZyrcon





TESTIMONI KEJAYAAN 1
Saya mendaftarkan diri sebagai ahli Myzyrcon.com.my pada Mei 2010. Sebelum ini saya berangan-angan nak dapat pendapatan tambahan RM1,000 sebulan pun jadilah.. Dengan bermodalkan RM500 ( sebenarnya bajet duit belanja dapur  saya ), alhamdulillah selepas 2 minggu saya telah mengumpul RM3,000 lebih. Saya buat hanya part time sahaja.

Dengan kekurangan ilmu ICT saya masih mampu menjana pendapatan HEBAT DAN LUMAYAN. Sebagai seorang pekerja biasa apa yang saya perolehi sekarang sungguh luar biasa. Sekiranya anda sedang tercari-cari cara untuk memperbaiki hidup anda, inilah peluangnya! Keputusan adalah di tangan anda sendiri! Jangan bazirkan masa anda!             
Cikgu Kasmion, Johor Bharu

TESTIMONI KEJAYAAN 2
Zyrcon e-Statement members di bawah ini dimiliki oleh En.Zairol. Tahniah kepada beliau!

TESTIMONI PRODUK ZYRCON

TESTIMONI 1
Saya nak masak sayur, tetapi saya dapati sayur tersebut telah pun layu tiba-tiba suami saya pulang ke rumah bersama 2 orang kawan yang membawa produk alkaline water yang amat luar biasa. Tanpa berlengah kami terus menguji kehebatan alat yang diperkenalkan yang menurut katanya mampu mengubah air biasa menjadi 'hexagonal water', subhanallah, memang betul hanya dalam  10 minit sayur yang layu tadi menjadi segar semula. Produk alkaline water ini memang hebat.
Puan Mimin

TESTIMONI 2
Sebagai seorang umat islam saya ingin menerapkan sunnah Rasulullah SAW dimana saya ingain mencuba puasa isnin khamis, dan sebagai ahli program ini di suatu pagi isnin, saya minumlah air hexagonal 1/4 gelas sebelum subuh (saya jarang makan sahur jika puasa sunat), kesannya amat luar biasa, saya tidak rasa kepenatan dan lebih segar disiang harinya. Mulai saat itu saya sekeluarga mengamalkan meminum alkaline water ini setiap hari.
Encik Abu Zaidan

TESTIMONI 3
Saya diperkenalkan air alkali dari seorang rakan yang telah pun menjadi ahli program ini, pada suatu hari saya diajak untuk melihat sendiri demo air alkali, menurut keterangan beliau, bila rokok diletakkan diatas segelas air alkali, maka rokok tersebut akan 'kurang rasa', kebetulan saya memang dalam kategori perokok tegar ( bayangkan 30 batang sehari), saya mencuba seteguk air alkali tadi, air tersebut membuatkan keinginan untuk merokok saya berkurangan. Kini saya hanya menghabiskan 3 batang rokok saja dalam sehari. Aktiviti seharian saya sebagai pekebun, tentu memerlukan tenaga yang banyak, tambahan lagi jarak antara kebun & rumah agak jauh, dengan meminum air alkali ini badan terasa lebih segar serta tenaga saya juga bertambah. Air Alkali ini memang berbeza dan produk alkaline water stick serta alkaline water filter ini terbukti menghasilkan air alkali yang memenuhi standard.
Encik Nef


 

Diruangan ini kami akan kongsikan testimoni-testimoni terkini kesan penggunaan produk Zyrcon juga testimoni atau bukti pendapatan ahli yang menyertai kami di MyZyrcon International Sdn Bhd.

Pihak kami juga akan sentiasa mengemaskini ruangan ini dengan testimoni dan bukti pendapatan terkini dari ahli-ahli kami.





Related Posts with Thumbnails