| ]
Buzz It

Salam satu Malaysia untuk semua...
Tahukah anda...bahawa andalah orang yang paling bertuah kerana telah sampai ke blog ahli Zyrcon International ini,percaya atau tidak...yang nasib anda mungkin akan berubah selepas ini...


ADAKAH ANDA TERSENARAI DALAM KATEGORI DIBAWAH?

   1. Nak berniaga tetapi tidak cukup modal? Tidak tahu produk nak untuk dijual? ATAU
   2. Kecewa permohonan pinjaman bank anda gagal? Pinjaman perniagaan tak lulus? Pinjaman peribadi pun tak lulus ATAU
   3. Meluat tunggu bantuan pinjaman TEKUN yang masih dalam proses walaupun dah berbulan lamanya menunggu?
      Pinjaman MARA pun kena tunggu jugak!? Bila nak dapat duit ni??? ATAU
   4. Hutang pinjaman PTPTN dan pinjaman MARA dah sangkut, nama dah keluar newspaper!
      Kene black list imigresen, tak boleh ke luar nagara pulak!!! ATAU
   5. Gaji setiap bulan cukup untuk bayaran keperluan bayaran sewa rumah, ansuran kereta, bil-bil! dan kad kredit!
      Bagaimana pula dengan kehendak sendiri? Teringin nak beli sport rim baru, nak beli beg LV, nak beli itu, nak beli ini ATAU
   6. Nak kahwin tetapi belum cukup duit? Sedang berusaha berbagai cara untuk penuhi tuntutan hantaran dan belanja majlis kahwin? ATAU
   7. Masih belajar, tapi tergerak hati nak cari jalan bantĂș kewangan keluarga atau tanggung perbelanjaan belajar sendiri? ATAU
   8. Dah bekerja lebih 10 tahun, tapi masih tak mampu hantar ibu bapa ke Mekah, menunaikan upah haji untuk ibu bapa pun tak mampu..

Jangan risau..Insyallah disini kami kongsikan peluang perniagaan yang anda boleh jalankan secara sambilan mahupun sepenuh masa.Perniagaan ini juga anda boleh lakukan secara online dan offline.Tanpa membuang masa ingin saya perkenalkan disini.......

produk hebat Zyrcon International yang mampu menukarkan air minum biasa kepada air alkali ( alkaline water ) yang lebih sihat yang mana secara asasnya badan kita memerlukan 80% alkali & 20% asid tapi kebanyakkan pengambilan makanan harian adalah asidik, bila badan lebih ber asid maka mudah mengundang penyakit. Oleh itu dengan 2 produk hebat zyrcon international ini iaitu water alkaline stick yang mudah dibawa dan alkaline water system yang menukarkan air menjadi 'hexagonal water' mempunyai banyak kebaikan juga kelebihan.
CIRI-CIRI DAN KEBAIKAN PRODUK

1)  Dibuat dari mineral semulajadi dan tidak mengandungi bahan kimia.

2)  Alkali dapat seimbangkan cecair dalam tubuh dan memperbaiki keadaan tubuh yang berasid.

3)  Hidrogen aktif dapat meneutralkan oksigen aktif berlebihan untuk menguatkan sistem imunisasi

4)  Elemenmikro dapat memelihara struktur air sehingga zat dalam tubuh tidak hilang.

5)  Molekul air yang kecil memudahkan penyerapan oleh tubuh dan melancarkan metabolisma tubuh.

6)  Ion negatif dapat menghilangkan lebihan radikal bebas dan sel akan tetap aktif

7)  Bersifat Antioksidan.

8)  Melambatkan penuaan.

9)  Kandungan oksigen yang tinggi.

10) Oksigen yang terkandung adalah oksigen asli yang mencapai 8 ppm.

Benda baik haruslah anda kongsi dengan kawan-kawan... Betul??? Dengan melanggan salah satu pakej diatas sebenarnya andalah seorang yang bertuah kerana keputusan itu akan sebagai langkah permulaan untuk menjana pendapatan 5 angka sebulan dengan mudah.

Bukan sahaja pendapatan tambahan bahkan ianya boleh menjadi sebagai sumber pendapatan tetap jika dilakukan dengan betul. Di bawah antara screen shot pendapatan harian ahli my zircon  yang 'asyik flushing je' disebabkan REVOLUSI Pelan Pemasaran ( Marketing Plan ) Zyrcon International yang bukan sekadar janji kosong tapi kami memberi bukti.
Apa kata mereka yang telah mendahului anda....
Ct Aishah, Malaysia.
Saya selaku admin web dan blog ini menyeru anda agar segera tempah tempat terawal kerana apa saja keputusan anda hari mempu mengubah kehidupan anda di masa hadapan. Saya amat bersyukur kerana telah berjumpa perniagaan ini dan saya akan bantu anda untuk berjaya bersama-sama saya. Insyallah.


Anuar, Malaysia
Pada mulanya saya tidak berminat dengan perniagaan ini, tapi bila saya cuba kongsikan dengan rakan - rakan terdekat mereka amat teruja dengan model perniagaan ZYRCON INTERNATIONAL ini. Nampaknya tidak semua orang sama pendapat, dengan nekad saya terjun dalam perniagaan ini berkat bantuan Leader saya En.Maswan.Saya bertekad untuk menjana pendapatan 6 angka pada 2 bulan pertama saya sertainya.Insyallah...!!
Jika anda berminat untuk menjalankan perniagaan ini, syarikat Zyrcon International sudi MENDEDAHKAN Pelan Pemasaran yang MENGGEMPARKAN...Juga PERCUMA sebuah laman web replika @ promosi untuk memudahkan anda buat rangka promosi secara online!!! ( Lihat Pelan Pemasaran Disini )


E-COMMERCE MARKETING


Sebenarnya, Anda Tidak Perlu Berjumpa Dengan Sesiapa Untuk Mula Menjana Wang Di Internet.. BAGAIMANA?

TAK PERLU CARI ORANG
TIDAK perlu bersusah payah lagi mencari pelanggan, TIDAK perlu habiskan wang beribu nak bina website yang belum tentu ada pengunjung, APA YANG HARUS ANDA TAHU IALAH PENGUNJUNG ONLINE TELAH TERSEDIA.

KURANGKAN TEKANAN
TIDAK perlu lagi bersesak di jalan raya, TIDAK perlu tergesa-gesa mengejar temu janji dengan bakal pelanggan, JANGAN bazirkan air liur anda mengulang atau menerangkan cerita yang sama kepada pelanggan berulang kali, APA YANG HARUS JUGA ANDA TAHU IALAH INTERNET MEMBOLEHKAN ANDA WORK SMART!

PELANGGAN BERPUSU-PUSU CARI ANDA
Prospek berpotensi membeli produk atau yang cari peluang tambah pendapatan akan terus mendaftar melalui web replika atau web PROMOSI anda. Mereka sendiri akan menghubungi anda bertanyakan tentang PRODUK anda yang di iklan di web itu. Anda hanya duduk di pejabat ATAU rumah, periksa e-mail untuk melihat prospek yang mendaftar di web promosi. Follow up dengan mereka dengan email atau SMS. Anda pasti akan menerima SMS BONUS WANG MASUK setiap kali mereka  UPGRADE kepada AHLI VIP. Sungguh mudah bukan!

Oleh itu, kami telah pun menyiapkan laman web promosi & semestinya PERCUMA bagi memudahkan anda melakukan E-Commerce Marketing dengan ciri-ciri khas seperti auto-spillover, randomizer, auto-downline dan sebagainya dan dengan kerja yang minima , sistem kami akan bantu memberi anda downline secara automatik.Klik Untuk Lihat Simulasi

Apa yang penting ialah bisnes secara online dapat menjimatkan  masa dan kos. Anda mempunyai banyak masa untuk bersama keluarga. Bisnes online anda berjalan selama 365 hari, 7 hari seminggu dan 24 jam sehari tanpa henti walaupun anda sedang bercuti bersama keluarga. Sungguh Hebat bisnes tanpa kos bulanan.

Modal cuma sekali seumur hidup!



Apa kelebihan yang anda akan dapat jika anda menyertai Team Prime Gate ini?Baca selanjutnya....Team Prime Gate.

Kalau malas dah nak baca...dan anda rasa anda boleh berjaya dan sukses dalam perniagaan ini bersama kami...anda boleh terus mendaftar dilaman web Team Prime Gate-(MyZyrcon.Com.My) atau pun klik butang dibawah.


Ps : Pada mereka yang berada disekitar Johor Bharu boleh terus datang ke pejabat operasi Zyrcon International Sdn Bhd,diTaman Setia Tropika.Bagi memudahkan anda,adalah lebih baik anda membuat temujanji terlebih dahulu dengan menghubungi no tel dibawah :

1) 017-7536507-Bannie
2) 012-7294339-Faizal
3) 019-7714063-Maswan
4) 013-7026588-Haida
5) 019-7714063-CT Aishah
Pss : Anda boleh buat pendaftaran secara percuma terlebih dahulu dilaman web MyZyrcon.Com.My.Untuk pengetahuan anda...pendaftaran secara percuma ini akan ditutup pada umum tidak lama lagi.Oleh itu anda dinasihatkan segera merebut peluang ini dalam proses menjana pendapatan anda bersama Zyrcon International Sdn Bhd.TQ..Admin.

Related Posts with Thumbnails