| ]
Buzz It



Produk Zyrcon

Zyrcon Alkaline Water Stick


ZYRCON ALKALINE WATER STICK

Air yang bersifat alkali dengan pH>7 terbukti mampu menjaga keseimbangan asid dalam tubuh.

    * Memiliki kandungan oksigen, hidrogen bebas yang merupakan anti oksidan berfungsi melawan radikal bebas yang merosak tubuh badan yang boleh menyebabkan kanser.
    * Anti oksidan yang terkandung dapat membantu tanpa proses pengkatifan. Tidak sama dengan Vitamin A, D, E yang memerlukankan lemak sebagai medium pengaktifan.
    * Memiliki kandungan mineral semulajadi aktif yang mampu diserap tubuh dengan cepat, iaitu: MAGNESIUM, mineral penting untuk kesinambungan fungsi otak, saraf dan pembentukan otak dan juga berfungsi sebagai mineral pembentuk anti oksidan. ZAT BESI (Fe), sebagai mineral utama dalam hemoglobin pada sel darah merah yang membawa oksigen ke seluruh tubuh. SILIKON, mineral penting dalam pembentukan otot pembuluh darah, gigi, kuku dan pembentukan kologen tubuh. 

CALCIUM, mencegah kerapuhan tulang (osteoporosis). ZINC (Zn), mineral penting dalam kesuburan, sistem kekebalan tubuh, sebagai pembentukan enzim. SELENIUM (Se), memulihkan sel beta 'pancreatic' dalam menghasilkan insulin pada penghidap diabetes, menjaga 'mukasal gastric membrane' pada penghidapnya, mencegah kanser hati dan radang hati, mengatasi kesan samping dari Kemoterapi (bahasa Inggeris chemotherapy).

Kelebihan Zyrcon Alkaline Water Stick
1.    Dibuat dari mineral semulajadi dan tidak mengandungi bahan kimia.
2.    Alkali dapat seimbangkan cecair dalam tubuh dan memperbaiki keadaan tubuh yang berasid.
3.    Hidrogen aktif dapat meneutralkan oksigen aktif yang berlebihan untuk menguatkan sistem imunisasi tubuh.
4.    Elemen mikro dapat memelihara struktur air sehingga zat dalam tubuh tidak hilang.
5.    Molekul air yang kecil memudahkan penyerapan oleh tubuh dan dapat melancarkan metabolisma tubuh.
6.    Ion negatif dapat menghilangkan lebihan radikal bebas dan sel akan tetap aktif.
Zyrcon Alkaline Water Stick juga mampu...

    * Meningkatkan tenaga lebih dari 100% dengan pantas.
    * Baik untuk terapi kanser payudara, kanser rahim, kanser prostat, ketumbuhan(tumor), kolesterol tinggi, diabetes, batu karang, , paru-paru, osteoporosis dll.
    * Melambatkan proses penuaan, menghilangkan kedut dimuka dan menegangkan kulit.
    * Menurunkan berat badan.
    * Meningkatkan kualiti seksual.
    * Menyeimbangkan pH tubuh menjadi lebih alkali.

Cara Guna Zyrcon Alkaline Water Stick
Ia berfungsi mengubah air minuman biasa menjadi air minuman beralkali. Sangat sesuai untuk dibawa dan sangat mudah untuk digunakan iaitu dengan merendamnya dalam air minum selama 15 minit.
STEP 1 :
Cuci Alkaline Water Stick sebelum digunakan.

STEP 2 :
Masukkan Alkaline Water Stick kedalam bekas/botol yang berisi air minuman, kemudian tutupkan bekas/botol tersebut.

STEP 3 :
Goncangkan sekitar 5 saat, biarkan Alkaline Water Stick tersebut ber tindak balas terhadap air minuman tersebut selaman 5 hingga 15 minit.

STEP 4 :
Air Didalam bekas/botol tersebut boleh terus diminum.

Kandungan yang terdapat pada Alkali Waterstick:

Alkaline Stone  Alkaline Ball Anti Bac Resin Anti Chlorine Ball Calcium Ion 
Calcium Ion (Small) Coral Calcium Crystal Ball Energy Mineral Energy Ball
Magnet Magnesium Ball Magnesium (Raw) Mineral Ball Mineral Stone
Negative Ion Ball ORP Ball Magnesium Alloy Zinc Ball Zinc (Raw)

Demonstrasi Keajaiban Air Alkali Zyrcon
Gambar di bawah adalah demonstrasi sebenar yang dilakukan oleh En.Toni yang dengan hanya me minum air alkali mampu mengangkat individu yang beratnya 85kg. Demonstrasi ini hanya boleh dilakukan dengan pengawasan tenaga pelatih yang berkelayakan.

Zyrcon Alkaline Water Filter System



Ujian Ph menunjukkan bahawa air yang terhasil dari penapis Zyrcon adalah air yang sihat. Ianya ringan, mudah dipasang dan tidak menggunakan elektrik. Antara kelebihan yang lain adalah :

1. Berfisat antioksida yang mencegah radikal bebas yang masuk ke dalam tubuh serta melambatkan penuaan.

2. Oksigen yang dihasilkan adalah oksigen asli yang mencapai tahap 8 PPM.

3. Mempunyai rantai molekul atau Kluster air (H2O) yang sangat kecil dan mampu menyerap ke dalam sel-sel tubuh serta melancarkan aliran darah.

4. Mengandungi Kalsium (Ca), Magnesium (Mg), Kalium (K) dan Natrium (Na) yang cukup untuk keperluan tubuh.

5. Mengandungi Far Infrared Rays (FIR) yang sesuai dengan keperluan tubuh 6-14 micron. FIR juga berfungsi melancarkan pengantian sel tubuh yang rosak. Ia juga mampu menguatkan stamina badan.

6. Beralkali tinggi sehingga mencapai 8ph - 8.5ph tanpa bahan kimia. Ia juga mampu meneutralkan asid yang terkandung di dalam darah. Disamping itu juga, ia membantu buah pinggang dan hati sebagai buffer.

7. Menjadikan rantai molekul air terikat seragam berbentu degi enam (Hexagonal). Membantu dfungsi detoksifikasi iaitu menyahkan racun dalam darah.

8. Rasa yang lembut dan menyegarkan dibandingkan dengan air yang lain.


KEGUNAAN AIR YANG DIHASILKAN OLEH PENAPIS AIR ZYRCON.

1. Membuat susu bayi dan tidak mudah basi.

2. Memasak nasi, lebih putih dan rasa lebih enak.

3. Merebus daging, lebih cepat empuk dan lebih lembut.

4. Minum untuk aktiviti bersukan, tidak mudah penat.

5. Merawat kecantikan wajah dan tubuh.

6. Penyembuhan luka.

7. Menghilangkan keputihan.


PENAPIS AIR ALKALINE ZYRCON
Alkaline Water Filter ini terdiri daripada 6 Penapis yang masing-masing mempunyai kegunaan sebagai berikut:

Penapis 1 : Menggunakan bahan seramik berkualiti tinggi buatan Doulton, terkandung juga nano silver yang boleh menapis sehingga 0.9 micron sehingga 99,99% bakteria, lumpur, pasir, pasir besi dan bahan-bahan pencemaran yang lain turut tertapis. Penggantian setiap 6 bulan.

Penapis 2 : Berguna untuk menghilangkan dan menyerap bau dan rasa serta untuk menapis klorin. Penggantian setiap 9 bulan.

Penapis 3 : Digunakan untuk menghilangkan pelbagai jenis bahan-bahan kimia yang terkandung dalam air (VOCs) yang memberikan rasa pada air. Penggantian setiap 12 bulan.

Penapis 4 : Memecah molekul air menjadi lebih kecil (microcluster) anti bakteria, memberikan tenaga bio dan ’far infra red’ pada air. Penggantian setiap 15 bulan.

Penapis 5 : Menghilangkan logam-logam berat yang masih ada, membuat PH air menjadi lebih tinggi dengan memberikan kalsium, meningkatkan kadar oksigen pada air serta meningkatkan rasa dan mutu air. Penggantian setiap 18 bulan.

Penapis 6 : Menjadikan molekul air menjadi hexagonal supaya mudah diserap oleh sel-sel tubuh badan. Penggantian setiap 18 bulan.


Ps : Anda juga boleh melayari MyZyrcon.Com.My untuk mendapatkan info lanjut tentang kedua-dua Produk Zyrcon ini...!!Bukan sahaja produk...kami juga menawarkan peluang perniagaan untuk anda.Temui kami di MyZyrcon.Com.My sekarang.


Related Posts with Thumbnails